Ännu en kanon dag!

Dagen kunde inte ha börjat på bättre sätt. Jag började dagen med körlektion nämligen och det gick hur bra som helst och det var faktiskt både roligt och trevligt där i bilen. Åh, vad jag blev på bra humör och speciellt när solen skiner och det redan är så otroligt varmt ute. Det som är lite negativt är att jag fortfarande är röd om kinderna + näsan idag men vad gör det? Inget kan egentligen förstöra mitt humör. Jag är också röd vid bröstkorgen men där ska de läggas hög solskyddsfaktor idag. Både på bröstkorgen och i ansiktet givetvis för jag ska nämligen ut och sola i det otroligt fina värdet idag igen.

tjingtjong, ha en toppenbra dag allihopa! :)


(det syns värre i verkligheten, tyvärr!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0