Vilket tidsfördriv!

Inledande

Fullständigt namn:
Mikaela Madeleine Ingelsson
Din ålder: 18
Födelsedag: 7 september :)
Syskon: -
Hårfärg: Blooooond ;)
Ögonfärg: Blå/grön

Förhållanden

Vem är din bästa vän?
Oj, Erika, Nina, Agge och måd typ (:
Har du en pojkvän/flickvän? Nepp ;)
Hur länge har ni varit ihop? -
Hur långt var ditt längsta förhållande? Nästan 2 år
Vem kysste du senast? Det vet jag tyvärr inte namn på ;b

Grejer

Vad shoppar du helst?
Klääder.
Har du några tatueringar eller piercings, och i så fall hur många?  Nej, bara i öronen, men vill ha tatto.
Hur många skor har du? haha, jag orkar inte räkna faktiskt.
Har du några smycken som kostat över 1000 kr? Japp, de har jag men inte många.
Vad gillar du att göra? Umgås med mina vänner.
Vad gillar du INTE att göra? Att stressa på.
Vad gör du först på morgonen? Jadu, kikar på mobilen och tar mig upp ur sängen.
Vad gör du sist på kvällen? De e lite olika, men först och främst byter jag om ;)
Hur svarar du i telefonen hemma? Mikaela oftast bara :P
Hur svarar du i mobilen? Det beror på vem som ringer, antingen typ Mikaela eller hallå eller något ;)
Vad ser du fram emot? Ayia napa
Sov du ensam inatt? Yes, så sköönt! ;)
Hur skulle dina vänner beskriva dig med 3 ord? Galen, snäll och jag vetinte :D söt kanske!
Spelar du något instrument? Nepp
Vad tycker du om dina vänner? Bästaste någonsin!
Använder du långkalsonger? Helst inte då :P
Har du ångrat något någongång?  Ja, de finns en del faktiskt.
Favoritdrink? Rosa pantern ;)
Favoritfyllemat? Keebab!
Favoritbakismat? Pizza eller nudlar ;)
Har du några hemligheter? JApp!

Favoriter

Färg:
Röd
Ämne i skolan: Jadu, vad hade jag.. ;D
Klädesplagg: Blusar/skjortor
Sport: Hm, nae.
Musik: Jag är nästan en allätare ;)
Fras/mening/uttyck: Haha, jadu! ''I helvete heller!'' var de för ungefär ett år sedan i alla fall. Men just nu har jag väl inge speciellt så som jag säger? :)

Har du någonsin...

Snusat?
Naa, men jag har tagit någon när man druckit lite alkohol.
Rökt? Nej, typ bara tagit något bloss när man festat.
Hoppat bungee jump? Nej, huvvaligen!
Brutit mot lagen? joo de har jag säkert.
Fått dig själv att kräkas? Nej faktiskt inte :P
Nakenbadat? Joo.
Varit kär? Mmmm.

Extra grejer

Tar du droger?
NEj, verkligen inte.
Vad använder du för schampoo? Oftast head & shoulders.
Vad är du mest rädd för? Att vara helt ensam kanske.
Vad lyssnar du på just nu? Takida - as you die
Vilken bil skulle du vilja ha? En volvo eller bmw ;D
Vem fick du senast SMS från? Ajax
Var vill du gifta dig? Vet inte, utomlands kanske ;)
Hur många MSN-kontakter har du? 250 eller något sådant kanske.
Hur många av dem är online just nu? 60 kanske vet inte :P

Slutfrågor

Pizza eller choklad?
Pizza
Tränar du? Nej.
Guld eller Silver? Guld
Vilken film såg du sist på bio? Någon krokodil film men tror jag ska kolla på en ny snart.
Vad vill du helst av allt göra just nu? Åka utomlands!


Nämn något som gjorde dig glad igår: Jadu, lite allt möjligt :P
Vad gjorde du kl 08 imorse? Sov!
Vad gjorde du för 15 min sedan? Läste bloggar.
Det sista du sa högt? ''Jag har laddat ner en film nu som ska vara bra.''
Det senaste någon sa till dig: ellerhur!?
Vad har du druckit idag? Vatten, mjölk och lite cola.
Vad var det senaste du åt? Pasta och körttfärssås.
Vad var det senaste du köpte? En adapter, en t-shirt (spets), diadem, läppsyl, batterier och ciggaretter.
Vad är det för färg på din ytterdörr? Brun.
Vad är det för väder hos dig nu? Ganska fint ändå men lite halvmulet.
Godaste glassmaken? Oj,så svårt! Jordgubb kanske.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja, det finns säkert.
Sover du tungt? Det beror på det.
Drömmer du mardrömmar? Det händer.
Trivs du med ditt jobb? Ja, det gör jag. Men jag kommer sluta där snart :/
Favoritklädsel? Antingen någon blus och jeans eller leggings och någon fin kjol eller klänning.
Favoritlåt just nu? cascada - tell me what do you want from me
Vad ser du om du tittar till höger? En stationär dator.
Vad gör dig glad just nu? Att jag vet att jag snart ska få åka utomlands :)
Vad ska du göra härnäst? Ta det lugnt nog och kika på en film.
Höger eller vänsterhänt? Höger
Humör just nu? Bra faktiskt väldigt bra.
Favoritgodis? Suuuuuuuuuuuurt!
Kläder just nu? jeansleggings, linne och en väldigt fin bluus!
Sommarplaner? Jobbat, varit i sthlm, gå på yran en dag, halkbanan, ayia napa och flytta.
Hur många kuddar sover du med? 3 st
Spelar du något instrument? Nej!
Morgon eller nattmänniska? Morgon!
Är du kittlig? Joodå ;)
Snarkar du? Neeeepp!
Stjärntecken? Jungfru!
Äckligaste insekten? Kackerlackor eller något sånt slibbigt.
Stökigt eller välstädat? Jag är inte så duktigt men något där i mellan vore fint ;)
Längtar du mest efter just nu? Äta glass!

Vilka är ditt favoritpar skor? Mina nya vita tygskor.
När drack du sprit senast? Fredags
Har du lugg? Japp :)
Gillar du sport? Naae.
Vill du ha barn? I framtiden :)
Vilka språk kan du? SVENSKA och väldigtväldigt dålit med engelska.
Borde man röka på pubar? Det kvittar för mig.
Är du stolt över ditt liv? Ja, :D
Vilken låt lyssnade du på senast? Takida - as you die
Vilken stad vill du åka till i skrivande stund? Stockholm
Har du ngt djur? Två små söta fåglar ;)
Tittar du mkt på tv? Jaop, men ändå inte så värst mycket.
Har du varit med i lokaltidningen? Japp ;)
Vad kostar det du har på dig? 4-500 kanske :P
Vilken färg har dina väggar? Fula vit aktiga.
Vad gör du när du inte kan sova? Sitter vid datorn eller håller på med mobilen.
Har du duschat idag? Inte än ;)
Vad gör du om ett år? Pluggar och mår gott hoppas ja ;)
Brukar du läsa horoskop, isf brukar de stämma? Ja, ibland när jag kommer ihåg de. Naae, brukar de väl inte :P
Brukar du svära mkt? Jaaaop.
Bästa fikat? Åh, jag vetinte. Typ en latte och något sött till :)
Det dyraste du äger? öhm, jag vet inte riktigt.

Nu ska jag nog käka lite glass eller något sådant tror jag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0