Gårdagen och dagen!

Igår så kom Marielle och hämtade mig för vi skulle ta vårat pick och pack för att åka till Nälden där Angelica bor och tog hand om bebis. Vi hade en väldigt mysig kväll med tv-tittande och lite gotta att äta. Vi spenderade även natten där. Tre vuxna + en bebis i en dubbelsäng, behöver jag säga att det var trångt? ;) Men mysigt, så ska väl inte klaga!

Idag har vi vaknat och i princip bara ätit lite frukost och nu är jag hemma igen.
Tack för en toppenkväll tjejer!

Nu hade jag tänkt att mysa hela dagen och försöka göra lite nytta också innan min tv-kväll börjar.

HAHAHA!



Kommentarer
Postat av: Sorelli

Haha! Galet mysigt var det :) Tack Mikaela!

2009-12-20 @ 16:53:25
URL: http://sorelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0