Robinson & Phone Booth!

Vilken tv-nörd jag har blivit egentligen!
Fast i och för sig så följer jag ju bara en massa serier, det är väldigt beroende framkallande och väldigt bra och titta på också dessutom så jag ska väl inte klaga egentligen. ;) Robinson är något jag tycker är väldigt coolt egentligen, jag skulle vilja prova på det själv faktiskt men ändå inte. Jag vetinte om jag skulle klara av att leva sådär utan mat och allt men jag skulle ändå vilja testa det och se hur mycket jag klara bara för att. Därför tycker jag de är extra roligt att titta på. Efter att jag tittade klart på Robinson så kikade jag på filmen Phone Booth som jag faktiskt har sett ett antal gånger. Det är en jättebra film tycker jag men samtidigt lite knepig eftersom han ändå står i en telefonkiosk kan ju många tycka. Men det är en film som visar att ärlighet varar längst och hur viktigt det är att man är ärlig med varandra. Den är som sagt kanon! Nu ska jag fortsätta och njuta av lördagskvällen med en kopp té, jag har ju faktiskt varit duktig och jobbat idag.


Kommentarer
Postat av: Söderlund

Eller hur ;)

2009-04-18 @ 23:58:36
URL: http://robinsoderlund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0