Helgen

Skämmas vad jag har varit dålig på att blogga i helgen, men så kan de ju bli ibland. :P

Min helg:

Fredags: Åt på kina med älsklingen och efter de gick vi på bio. (vi såg step brothers)
Hur mysigt som helst och det måste verkligen göras om.

Lödags
: Vaknade upp och de var dags att jobba en sväng. Efter jobbet låg jag hemma och latade mig, duschade och stökade på lite med mamma. Väntade på att älsklingen skulle sluta och vi satte igång lite film och bara myste :)

Söndag (idag):
Vaknade upp med min älskling och de finns inget bättre än de. Vi försökte kolla färdigt på wall-e men de gick inge vidare. Efter de var de bara att göra sig i ordning och pappa kom och jag skulle övningsköra. Vi åkte upp på el giganten och lämnade in min älskade mobil. :/ efter de åkte vi runt lite och jag åkte och jobbade. När jag kom hem har jag bara tagit de lugnt. :) Jag har nyss kommit på att jag inte har gjort engelskan, skämmas... jag måste nog fixa de i morgon istället, så får det bli. :P

Vad har ni gjort i helgen?


Ge mig era mobilnummer alla, :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0