Dagen

Började 08.00 på travet, vi skulle vara guider. Det sög totalt, inte behövs det några guider där inte. Dom klarar sig själva och kan gå runt och titta på egen hand. Men vi fick oss en liten rolig stund iallafall när vi tog vilopaus. ;) Stack där ifrån strax före elva och vi drog ner på stan och käkade på donken vår lunch. Resten av förmiddagen spenderades nere på stan med lite shopping för oss allihopa. Jag köpte mig tight, linne och sminkborttagningsservetter. Ja, som ni ser så var inte något direkt intressant utan bara saker som är nödvändiga. Efter våran stad tripp drog vi upp till skolan för att ha en lektion och det var ju såklart genomgång, gubben är så konstig och jobbig att lyssna på, jag förstår mig inte på honom. Han satte även 10 minuters försening på oss fast de kanske var  3-4 minuter kortare, Är det fel? Efter skolan gick jag ner på staden igen för att köpa cigg och mjök åt mamma, snäll som jag är. Nu har jag varit hemma och bara stökat på lite för mig. Ska nu ta och skriva ner ett arbete på datorn, så kvällen kommer ägna sig åt skolarbete och lite smått annat plugg om jag hinner med och kanske lite tv-kikande. Trött som en gnu är jag oxå!

Hoppas att ni har haft en bra dag!



Kommentarer
Postat av: AMMII

Visst är det jobbigt att köpa nödvändigheter. Gör det allt för ofta, så tråkigt att slänga pengar på :P

2008-10-07 @ 19:19:02
URL: http://ammiis.blogg.se/
Postat av: Emelie

Sv: tack :) Din var också jättefin!

2008-10-07 @ 20:01:00
URL: http://emeelienyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0