En månad kvar till Julafton



En månad kvar bara, till självaste julafton!
Vad jag längtar. Vad jag längtar tills i helgen då de redan är första advent.
Det är så otroligt mysigt med julen, jag älskar den faktiskt!
Den brukar iallafall vara väldigt mysig.

Det är första gången jag sätter mig ner på hela dagen för att ta de lugnt. Efter skolan gick jag direkt till tandläkaren och de gick på 5minuter inga fel här inte. ;) Efter de gick jag och lämnade tillbaka en bok och Nina kom och hämtade upp mig för en tur till Ixo och vidare ner till shell för att jag skulle hämta ett paket som pappa min ska få i julklapp ;) Efter de for vi upp och hämtade ut en kod till mig på mat mästaren. Så det blev en liten trevlig tur  i allafall, nu är jag äntligen hemma.
Jag ska ta och steka på lite chorizo!



Kommentarer
Postat av: erika

juul, wawawiwa ;)

2008-11-24 @ 21:41:10
URL: http://erikali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0