sex and the city



Jag har varit på bio ikväll, nämligen premiären av sex and the city med min vän angelica. <3
Fyfan vilken otroligt bra film. Bästa filmen jag har sett på länge måste jag säga (:
Jag tror att jag ska börja ladda ner lite avsnitt och droga mig med om kvällarna när det är fult väder.
Börja om från början och se serien liksom. (:

Jag har kommit på mig själv med en sak, eller det har jag ju märkt ett bra tag. :P
Men jag har börjat gilla färger mycket mer!
Jag var helt emot det förut, jag förstår inte vad som hänt. :O
Men det är ju fräscht och snyggt så varför inte? ;)
Har ju köpt en gul kjol och ljusblåa jeans och sen har jag lite annat att bjuda på ;)

Jag är glad, för jag har fått reda på att fler ska komma ner och göra mig sällskap i bullis, det kommer bli fett! :D
Längtar så förgäves!

just ja , på midsommar färgade jag mitt underhår brunt.
Fast de syns knappt. :P dålig färg och sen tror jag att det var mitt hår som orsakade en del besvär.
Men man måste ju testa! ;)

hjärtat mitt det säger en sak..
tankarna en annan..
men hjärtat är starkt..starkast.


Te är gott oxå för den delen..
Jag drack iste idag! ;D

   

Kommentarer
Postat av: erika

NÄMEN! :D lägg upp en bild då!!!!!!!! jag vill se håret

2008-06-23 @ 10:45:21
URL: http://erikali.blogg.se/
Postat av: erika

sv: joruu ;) vi kanske ses på hemvägen då :P

2008-06-23 @ 11:59:02
URL: http://erikali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0