lay your love on me



går gick jag på staden och köpte mig lite småfynd, det blir jag glad av! :D
+ att jag betalade resan!
BULGARIEN HÄR KOMMER JAG!!!!! :D
Efter staden gick jag,angelica,mamma,reidun, sonja och angelica kusin för att käka på kina!
Det var mycket trevligt och det var gott, det behövdes minnsann. :)
Sedan hade jag raringen här hela kvällen hos mig tills jag skulle sussa, det var skönt.

Idag blev det jobb för min del och de gick faktiskt ändå rätt bra, så jag är nöjd!
Jag & angelica har oxå beställt biljetter till COLDPLAY den 18e september!
Det kommer bli störtkul, jag har aldrig varit i globen förut på konsert!
& vem är 18 då och kan gå på efterfest på krogen? ;) JO JAG!
Ikväll gick jag ut med min kära man (nina) och checkade läget och träffade på lite folk. :P

Det var synd att de blev som de blev, att du gjorde som du gjorde.
Jag vet det lika väl som du att vi kunde ha haft de hur underbart som helst.
Men man gör bara inte såhär, det finns bara inte.
Därför vill jag tyvärr inte just nu.. jag vetinte hur det är framöver, inte en aning.
Men just nu vill jag inte alls, jag vill vara fri!
Får se vad som händer i sommar, vill bara leva livet.
Jag har aldrig känt mig så säker förut, jag vill verkligen vara själv!
Jag vill verkligen inte vara med dig, inte just nu iallafall.


Kommentarer
Postat av: några meter bort

Jag älskar dig, jag älskar dig, jag älskar dig. Kan säga det tusen gånger om & dom betyder fortfarande lika mycket om inte mer. Jag älskar dig min lilla gumma, du är en stjärna. Bara så du vet..

2008-06-18 @ 01:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0