En Utmaning

Regler:

1. Publicera reglerna på din blogg.
2. Svara på de sex 8-sakerna.


8 favoritprogram


1. Desperate Housewives
2. Sex and the city
3. Andra Avenyn
4. Gossip Girl
5. One tree hill
6. Charterfeber
7. OC
8. Grey's

 

8 saker jag gjorde igår


1. Sov
2. Var på praktiken
3. Duschade
4. Bytte om
5. Käkade kebab
6. Gick på bio
7. Smsa
8. kollade datorn

 

8 saker jag ser fram emot


1. Julbak
2. Julmys
3. Julafton
4. Nyår
5. Studenten
6. Åka utomlands
7. Lov
8. Vårterminen

 

8 favoritrestauranger.


1. Eastern palace
2. Max
3. Shanghai wok
4. Athena
5. Tacobar
6. En liten röd
7. Loftet
8. Sushi restaurangen

 

8 saker på min önskelista.


1. En dator, 12''
2. Pengar
3. Kläder
4. Morgonrock
5. One tree hill boxar
6. Smycken
7. Smink
8. Parfym

 

8 personer jag utmanar: Hm, inte den blekaste. Men jag utmanar iallafall Erikali och resten som vill göra det här, sätt igång och gör det ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0