Dum blondin!

Jag skäms, men ibland så är jag verkligen en dum blondin. Men det är inte alltid så lätt här i livet, det tror jag nog att alla vet om vid det här laget. ;-) 

Inspirationsmöte och hotellbesök, har stått på mitt schema idag. Vilket gick bra båda två! Jag börjar verkligen känna mig lite mer varm i kläderna, tur man får lära upp sig. Ikväll/Inatt blir det flygplats igen, nu är det lite norskar som ska åka hem och lite norskar som ska komma hit. 

Jag måste bara få berätta om en grej, som jag är lite mobbad för här nere..

Det var såhär att vi var på flygplatsen, stod och pratade om vem som skulle ta vilken buss osv. Så säger en av mina kollegor såhär, ''Mikaela,du får ta den bussen, så Mickan go!'' Då fattade jag inte alls vad hon menade och jag svarade då ; ''Va?, Vadå, ska jag gå!?'' Då började alla och skratta. För det var inte det som var grejen, utan man säger så när man vet vilken buss man ska ta och sedan att jag åker med den. ''164, Mickan go!''
Man lär sig något nytt varje dag sägs det! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0