Jag tror jag lyckades!

Med packningen alltså, har bara sminket och lite hygienartiklar kvar att packa. Sedan är det ju såhär att när jag ska här ifrån fjollträsk den dagen, så vet jag inte riktigt hur jag ska få med mig allting med det får vi ta den dagen.

Idag har jag varit på min kusins konfirmation, det var så mysigt och efteråt åkte jag hem till moster och fikade lite jordgubbar och té.

I morgon bär det som sagt av till Orsa, är där i några dagar och sedan blir det Kina och efter allt de där så blir det såklart Stockholm igen.

Vi får se hur det blir på bloggfronten framöver, men jag ska försöka uppdatera så ofta jag kan.

Nu ligger jag i min mysiga daffedress innan det är dags och göra ett sista ryck och sedan säga hej till john blund.


Till vänster: Min fina kusin, Ellinor.
Till höger: Hennes plastsyrra, Moa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0