Dags att ta igen lite!

Eftersom jag inte har bloggat på hur länge som helst, jag har blivit sämt. Jag bloggar inte varje dag längre och ni har inte alls egentligen fått någon riktig update vad det är som sker hos mig.

Jag är fortfarande i Stockholm och lever livet, jag jobbar på dagarna. Men i morgon är det faktiskt sista dagen, vilket känns otroligt bra! Men jag ska inte vara negativ, för det är faktiskt en erfarenhet rikare som jag har blivit efter att ha haft det här jobbet och jag har ju faktiskt fått sett mer av Stockholm än jag skulle ha gjort med de här jobbet och dessutom besökt Örebro och Falun/Borlänge också på truppen. 

Det är inte långt kvar av min vistelse här i Storstan, vi får se när det är dags att komma ner hit igen. Men det är såhär att snart är det dags för älskade Magaluf och det ska bli så grymt härligt och roligt! Efter det så har vi bara två dagar kvar här i lägenheten i Stockholm och då tar jag mitt pick och pack och flyttar hem till Norrland igen faktiskt. Då jag står och väntar på att det ska bli ett reseledarjobb för mig ledigt och vill ut så fort som möjligt och då är det lika bra att ha ett säte där jag har mina grejer liksom. 

Kryssningen som jag var på i lördags med mamma och Violet var i alla fall hur rolig som helst. Det var en kungkryssning helt enkelt! 

Det är en helt annorlunda sommar mot för vad jag är van vid och jag har inte alls haft lika mycket tid med den älskade solen som jag brukar ha. Men det är väl såhär det ska vara, inte sant? ;) Men sommaren är inte slut än och det är jag väldigt glad för. Nu hoppas jag på en hel del massa tok här framöver resten av denna sommar!






Bilder från kryssningen.
Killen här längst ner till Vänster är bonden från julkalendern!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0