Fullt upp!

..I Mikaelas vardag, det kan man då säga. Det är prov hit och det är prov dit som jag måste hålla på och plugga på. Jag känner mig en aning stressad då det snart är dags för praktik och jag vill ha skiten gjord. Det är ju snart vasaloppet här också och det väntas en massa nattjobb, så som sagt.. det är mycket stress! Men jag är imponerad av mig själv, jag tycker att jag håller mig lugn.

Idag har det varit ganska mycket ändå, först skola och prov på morgonen. Efter det hem för lite lunch och därefter skolan igen och ett litet möte om marknadsundersökningsjobb och efter det hem och ut en sväng med Nelly (Laura i min klass hund) jag och Reisa som tog en promenad. Men det var faktiskt riktigt roligt! :)

Just nu håller vi på och tvättar för fullt också, fast nu är det klart, det hänger bara på tork nu. Skööönt!


Oj, bilden blev liten!
Men här är i alla fall, Nelly!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0