Idag känner jag mig duktig!

Jag skulle skriva det här inlägget för ett tag sedan. Precis när jag ska börja med och skriva första orden, så ringer min telefon. Då var det en av våra gäster som jag råkade ge ut fel biljett till som ringde och då åkte jag till hans hotell och fixade det på en gång, en väldigt trevlig dansk. :-) Så nu kan jag säga att jag har klarat av allting som skulle göras idag, vilket känns otroligt skönt!

Min cykel har verkligen varit min bästa vän idag, det kommer den att fortsätta att vara. Jag har cyklat runt och kollat vart alla hotell ligger här inne i Kos stad, så nu hittar jag alla. :-) Jag har även cyklat lite längre än vad jag hade tänkt och då kom jag ju fram till fler hotell, men vilket ändå är bra för då har jag koll på dom också. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0