En dag ensam hemma!

I vårat kollektiv hus, jag stannade hemma idag då min hals gör ont och jag inte alls kände mig helt 100. Vilket jag inte gör nu heller, halsen gör fortfarande ont och jag svettas som tusan, men ingen feber. Jag hoppas verkligen att det är bättre i morgon. För jag har inte tid med sånt här.

Men igår så var jag på intervju/möte man får väl kalla det vad man vill antar jag. För ett ganska nytt företag som heter stoRy touRs och det är vandringar/guidningar inne i gamla stan här i Stockholm. Hon var mycket trevlig och lät väldigt positiv. Så vi ska snart träffas igen och gå igenom några av turerna. Det är barn som det handlar om först och främst. Det verkar i alla fall hur roligt som helst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0