Mikaela är hemma där hon hör hemma!

..I mitt älskade Östersund! Jag kom hem idag runt halv 2. Sprang upp för och krama om mamma och säga hej till mina små älskade och ge dom en puss på näbben, även om det inte uppskattades utav dom då men. Sedan gick jag vidare för att möta min älskade Erikis och vi tog en vända på stan. Den vändan avslutades med en fika med angelica och en liten sväng på staden. Fy tuuuuuuuusan vilken mage hon har nu, en riktig gosig mage måste jag säga! :D

Just nu sitter jag och tar de lite lugnt för första gången på hela dagen sedan jag kom hem. Men snart ska jag iväg igen, för halv 8 ska jag äta middag med mina fina flickor.

Jag kanske skriver en rad till här innan jag hoppar i säng annars så skriver jag nog en liten rad i morgon. Jo just de, det blev ju en hel del shopping idag ändå. Fast jag fick mycket för pengarna, då två saker var på rea. Sedan fick jag två skal för 58:- då jag hade en check på telia för 200:- att ta ut. Lucky me! :D


En av mina fina flickor <3
I morgon kör vi !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0