En dag på kontoret!

Ojoj, två inlägg efter varandra i dagarna hära. Det är nog det bästa jag har kommit med på länge om jag ska vara ärlig här. ;) Idag är vi på kontoret och stökar på lite, fixar kuverten just nu till gästerna som kommer i morgon. Det är ett kuvert med lite information som det får då det landat och sedan tar vi dom vidare till hotellen med transfern.

Jag måste få lista två saker, en bra och en dålig sak.. fast kanske några fler bra och dåliga saker..

Positiva saker med att vara utomlands:
  • Det är varmare än hemma i Sverige!
  • Dom har palmer här som jag så bara älskar!
  • Det är sjukt roligt att vi få vara reseledare för detur, så jäkla glad att vi fått chansen!
  • Man kan slappna av!
Negativa saker med att vara utomlands just NU:
  • Vi missar alla bra program på tvn!
  • Såsom: Paradise hotel, bartenderskolan, kungarna av tylösand, desperate housewives..
  • Det är inte riktigt bra väder här.. (Men vi är ju här för och jobba och inte sola, så egentligen inget negativt!)
Annars har jag inget mer och erbjuda just nu ;)

Utsikt från mitt och elins hotellrum ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0