Värst vad jag är dålig!

Tror ni jag har tänkt på att blogga något idag då? Nejdå, såklart inte.

Jag har i alla fall varit på stan hela dagen och strosat runt med Sofie. Matilda kom in senare när hon slutat jobba och vi gick till ''Goa'' och satte oss där med en kompis till Sofie också. Tog oss en cider och det var verkligen hur gott som helst, sådär borde man göra oftare.

Nu ligger jag i sängen och ska snart sova tror jag, är lite trötter!

I morgon väntar en dag
med lite solning, och på kvällen lite party. Det är ju midsommarhelg och vi ska grilla, jag, Matilda, Verre, Eve och Stina. Så det blir roligt sedan får vi se vad som händer. Matilda ska i alla fall ligga och skeda med mig och det blir väl mysigt. För klockan 7 på lördagmorgon så avgår bussen mot Orsa och vi ska festa där. ;)

Nu säger jag godnatt!


Här är min cider, förlåt för att jag inte orkade vända på bilden, haha! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0