Vad jag älskar att bo i den här stan!

Ja, Östersund är faktiskt en otroligt fin stad! Jag älskar faktiskt att bo här, finns så bra och underbara människor här. Jag trivs som fisken i vattnet här, men jag vill ändå få uppleva lite nya saker. Vilket jag tänker göra! :-)

Idag så skulle jag ju ut och steka, hann kanske ligga ute i 1 timme för att sedan kom det en hel del dumma moln och gjorden himlen arg. Så jag träffade på Erikis occh hennes lillebror och tog en vända på Stan. Ajax kom ner en sväng till oss också på slutet där. Jag köpte nödvändigheter, så nu är jag redo för att resa iväg! ;)


Förresten så hittade jag denna bag på h&m, perfekt till stranden eller så! ;)
Älska gaga, I'm a free bitch!


Hittade badlakan på maxi när jag och mamma var ute och handlade! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0