Midsommar!

Vilken otroligt bra helg jag har haft! Den har varit helt underbar, helt fantastisk. I fredags var vi i stan och festade; jag, Matilda, Verre, Stinis och Eve. Drog senare ner till en annan förfest och sedan vidare till Marité, huur roligt som helst var det i vilket fall!

I lördags gick vi upp med tuppen för att ta bussen till Orsa och fortsätta festen där! Vilken otroligt lyckad kväll, hade hur roligt som helst. Härligt att se er igen , klasskamrater och lite annat folk som finns där nere. :-)

Idag har jag stekt på med min Ajax på jamtlibryggaren och ikväll hälsat på Tildis ute i Torvalla. Fan vad det har åskat här ikväll också, det var inte lilla åskan! Otäckt, jag hatar Åska!

Men nu ska jag bjuda på lite bildregn! ;)





















Äh , nu orkar jag inge mer! Finns lite fler på facebook! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0