En dag som har varit väldigt blöt!

Fy satan vad det har regnat i denna stad idag. Är gud verkligen så arg så han måste pissa på oss?

Jag gick i alla fall ner på stan för att ta en fika med fröken Nordbakk, syrran min numera! ;) haha! En som kom fram och frågade om vi var systrar. :P Men det var väldigt trevligt.

Efter det mötte jag upp Tildis och vi tog en liten vända på staden, köpte ett par jättefina jeansleggings och ett blommigt linne. Annars har jag inte gjort så mycket, solade en liten sväng och tog en runda med bilen.

Nu blir det bara lugnt, ska upp och skjutsa mamma ner till tågstationen i morgon också, hon åker klockan 6, uuh! Men jag kan ju alltid gå och lägga mig igen om det är så. ;)


Förresten så är dom här så fruktansvärt goda!

Kommentarer
Postat av: ronja

Fin blogg:)

2011-03-09 @ 19:13:40
URL: http://ronjaarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0