Åh, det är redan onsdag!

Och det är jag otroligt glad för! Jag blir alldeles snurrig i huvudet av praktiken, det blev lite mycket där idag så att säga. Det är så mycket hit och dit och ja, massa och hålla reda på, ibland blir de lite fel, det är inte lätt.

Efter den så drog jag ner på stan med nina och efter att vi hade gått runt ett litet tag så kom även fadi och sedan tildis ner också, vi gick och käkade på tacobaren. Grymt gott!

Nu sitter jag här och försöker stöka på lite, måste ta mig en dusch också lite senare! Jag är trött!


Jag kollar även på resor till rhodos, jag vill!

Kommentarer
Postat av: erika

åååh :D jag vill också!

2010-06-02 @ 21:17:43
URL: http://erikali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0