Sista dagen i Jämtland!

Då har jag precis kommit hem ifrån staden. Där vi åt lite sallad och shoppade på, vilket jag tycker var trevligt. Blev dock ingen kina, men de gjorde inte mig så mycket alls det faktiskt.

Imorgon åker jag ju som sagt hem till Orsa igen och jag kan då säga att vistelsen i Jämtland är över för den här gången. Trist men ändå inte, ska bli skönt och få komma hem igen. Jag har saknat alla mina i orsa väldigt mycket och lite annat också. Men jag kommer att sakna alla mina fina som jag har här hemma nu. Men det dröjer inte så länge tills jag är tillbaka igen och under dessa tre veckor så har jag faktiskt sett att Jämtland klarar sig väldigt bra utan mig ändå trots allt! ;) Jag är nöjd och har haft de sjukt bra här hemma, träffat alla jag velat träffa åtminstone en gång och gjort en hel del annat skoj. Tummen upp, helt enkelt! <3

Packningen...tar jag tag i om ett tag säger vi! ;)

Bjussar på lite nyårskort istället;















Jag hoppas inte erika hade något emot att jag snodde dom! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0