Hej å hå vad det går!

Eller hur? Visst går tiden på? Eller? Det är ju faktiskt Onsdag idag! ;) Halvvägs till helg, jag kommer inte ihåg senast som jag längtade såhär mycket till helgen som jag gör just denna vecka.

Jag är verkligen helt slut, det är konstigt att man blir det av att bara stå i en reception hela dagarna. Men jag är ju inte van vid att börja 7 och sluta 15. Men man vänjer sig väl!

Efter praktiken idag så stack jag ner på stan och mötte på matilda, vilket var mycket trevligt!
Mina vänner, jag är hemma och ni kan träffa mig hur mycket ni vill, jag älskar det! :D

Jag har precis vilat och vaknat upp ur min sköna lilla powernap.

Nu väntas de andra avenyn och sedan skriker sängen på mig att jag ska komma dit, jag tänker lyda!


Ge oss lite sommar, i förtid vore ju perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0