Då var vi mitt i veckan igen!

God morgon!

Igår gick jag ner till Erika och pratade lite skit tills Sofie ringde och jag gick ner på stan och mötte henne och tog en fika innan jag skulle börja praktiken.

Praktiken rullade på, lite halvsegt. Men jag börjar vänja mig och tycker det är ganska lugnt och skönt ändå och jag har många veckor kvar så jag har inte bråttom. Fick i alla fall sluta två timmar tidigare igår också.

Nu blir det frukosttime tillsammans med The O.C och sedan staden för att kolla på lite inköp! :-) (Måste ha ploppar till mina hörlurar och kanske något tills på fredag, vi får se vad de blir!) Efter de praktiken ...



Sofie & Jag, i Ayia Napa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0