Längesen sist nu va? ;)




1. Tre ord varför du sist spydde?
- Jag mådde dåligt
2. Vad gjorde du 08:00 imorse? – Sov i 15 min till.
3. Vad gjorde du för 30min sen? – Slog på datorn
4. Vad hände dig 1995? – Jag fyllde 5år ;)
5. Vem fick dig att skratta senast? – Eilurt ;)
6. Vilken färg är din borste? – Hm, ja vad är den? :D
7. Vad köpte du sist? – öhm, lite kläder inne i mora ;)
8. Vilken färg har du på din tröja? – Svart t-shirt och vit kofta/cardigan
9. Var förvarar du dina pengar? – På banken och i plånboken
10. Hur var vädret igår? – Det blåste lite men solen kikade fram.
11. Vad ser du fram emot? - Sovmorgon!
12. Snarkar du? – Nepp
13. Vad är 15? – Ett tal
14. Vilken skostorlek har du? – 37
15. Vill du klippa dig? – Japp, styla till det.
16. Är du över 25? – nejnej!
17. Pratar du mycket? – Näe, det vill jag väl inte påstå. MEn ibland kan de nog bli så ;)
18. Kollar du på O.C? – JA! <3 Min favoritserie!
19. Har ditt namn ett ”X” i det? – Nej
20. Känner du någon som heter Steve? – Ja
21. Hittar du på egna ord? – Något enstaka kanske ;)
22. Är du en typiskt svartsjuk person? – Nej
23. Vad har du för mobil? – Samsung touchwiz
24. Vem ringde dig senast? – Mamma
25. Biter du på naglarna? – Nej!
26. Har du lockigt hår? – Spikrakt!
27. Vilken konsert ska du på härnäst? – De vet jag inte ännu.
28. Någon bra person i ditt liv just nu? – Finns väl ;)
29. Hur många gånger har du svurit idag? – Jag vetinte :P
30. Vilket ord säger du ofta? – ''Jadå'' ''Shota'' ''nu fer ma''
31. Ska du till skolan/jobbet imorgon? – Leedig :D
32. Vem sa du ”jag älskar dig” till sist? – Hmm :D
33. Vad borde du göra nu? – Köpa godis ;)
34. Har du något smeknamn? – Mickan, lillis, baby ;)
35. Sover du mycket? – Nae ;)
36. Vilken är den bästa filmen du sett under loppet av 2 veckor? - Sex and the city!
37. När var du sist ute? – På fest? I så fall för en vecka sen ;)
38. Har du gråtit idag? – NAAAJJ!
39. Är du en glad person? – Att jag är, OM JAG ÄR! :D
40. Har du roligt nu? – NJAAAAE!
41. Vad äter du helst? – Spagetti och köttfärssås ;)
42. Vem var du med sist? – Eiluuuurt!
43. Pratar du i sömnen? – Nej
44. Vem kramade du sist? – Eiilurt.
45. Nämn den bästa personen – Naajj, jag gillar er starkt ändå <3
46. Tycker du om någon just nu? – Hm, nae.. Jag vet inte :P
47. Vill du flytta? – Nej, har ju redan flyttat ;)
48. Hur ofta borstar du tänderna? – 2 ggr om dagen ibland 3 ggr.
49. Är du egoist? – Lagom
50. Gillar du att bada? – Jag är en badkruka!
51. Skrattar du åt allt? – Nej
52. Vem får dig alltid att skratta? – Det är många de!
53. Gråter du när du tittar på filmer? – Väldigt sällan
54. När grät du senast? – I napa tror jag de va.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0