Dagen i stort!

Dagen började med att vi åkte med amanda till mora och där gjorde vi helt enkelt mora. Vi shoppade lite, fikade och ja träffade lite klasskompisar på köpet också.

När vi kom hem där ifrån så tog jag, elin och hillevi en liten tripp. Vi bokade tid för klippning, gick på affären och jag bokade in mig på körskolan här. Jag måste ju ta tag i mitt körkort nu så jag får det klart och fortsätta där jag slutade. Ikväll har vi haft lite besök med té och tv-tittande i stort sett i alla fall. Det har varit trevligt! :) Men nu sitter jag här vid dumburken igen och ska ladda inför morgondagen ;)

Justja, gubben på körskolan verkade hur trevlig och bra som helst faktiskt. Han skulle göra någon specialare till mig eftersom jag inte ska ha ett startpaket direkt. Utan ett litet mindre paket med lite teori och körlektioner fram tills mitt körkort tas. Han ringde nu ikväll också och sa att jag ska komma förbi på fredag så ska vi ta och snacka lite när vi ska boka in körlektioner och så, det kommer nog att bli kanon.

Dags att ta tag i det igen på allvar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0