Andra skoldagen

09.00 började vi idag och slutade strax innan 15.00 vilket ändå har varit skönt. Men vi har haft föreläsning hela dagen om studieteknik och jag har varit så trött så de har varit jobbigt och lyssnat.

Alla som går första året var där så det var inte bara klassen, lite halvjobbigt när man fortfarande inte riktigt känner igen alla i sin egen klass men det funkade väl. Det var en bra gubbe som pratade och det är bra saker som man kan ta lärdom av faktiskt! ;)

Nu ska jag vila upp mig och sedan ta tag i lite arbete som ska göras, bl.a en presentation tills på fredag och så småningom så måste vi väl äta lite grann också.

Såhär seg känner jag mig just nu! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0