Gårdagen!

Igår for jag, caroline, reisa, lisa, elin och sandra till Borlänge och kupolen för lite shopping. Vi stannade först till på donken i mora och där fick vi se en kändis. Ingen mindre än Sandra Dahlberg med sin lilla unge som var väldigt söt och otroligt lik Jimmy Jansson. ;) Där efter for vi vidare till Kupolen och Borlänge.

Jag blev besviken och hittade ingenting på gina tricot som är min favorit affär men det blev lite shopping inne på h&m istället och det är jag mycket nöjd över. Efter lite shopping så gick vi för och käka lite tacos och ladda upp för en ny runda. Jag och Caroline gick till el giganten och onoff för jag skulle införskaffa mig en ny dator och jag hittade en som passade mig perfekt inne på onoff.

Det var en otroligt bra dag och det har varit hur roligt som helst. Tack så mycket tjejer, gillar er skarpt! <3

Jag ska se om jag kan få någon bild från resan senare.
Men här är i alla fall min dator. =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack själv! Riktigt kul dag!<3

2009-10-19 @ 10:37:50
URL: http://Caroline Östlund

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0