Mys Mikaela!


Såhär mysig känner jag mig just nu, sitter här i pjyamas byxor och t-shirt hur skönt som helst! Det var flera år sedan jag hade ett par pjyamas byxor på mig tror jag, men faktiskt jätteskönt. Jag kände att jag behövde mysa i lite mysigare kläder såhär på kvällskvisten efter en kväll med ganska mycket plugg och tv-tittande. Vet ni vad då? Jag är i princip klar med det mesta och det känns så otroligt skönt, vilken lättnad det är. Den här känslan har jag inte känt på länge, det är ett speciellt lugn man får och man kan andas igen känns det som. Nu ska jag fortsätta att mysa i mina kläder innan det är dags för mig att hoppa i säng och njuta av en härlig natt innan det är dags att kliva upp igen och genomgå ännu en dag, som inte alls kommer bli dum tror jag. Jag startar dagen med körlektion och där efter lite skola och senare ska jag färga håret lite igen, försöka färga utväxten och lite till, ska ju givetvis använda slingmössa så ingen panik här inte. ;) haha, men det blir nog bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0