Början på en ny vecka!

Inte vilken vecka som helst, det här är min absolut sista riktigt skolvecka innan det är dags för studenten! Kan ni tro att det är sant?

Det kan inte jag, allt går så sjukt fort just nu! 25 dagar kvar är det bara, 25 dagar! Dagen började med körlektion som gick ganska okej, det går verkligen framåt. Jag har också gjort muntliga i engelska b så nu är det gjort och pluggade på lite smått på skolan innan det var dags att bege sig. Nu sitter jag hemma och försöker läsa på lite affärsturism.

En glad nyhet har jag också att bjuda på! ;)


Max har fått in sina glassnyheter!
Den rosa milkshaken så att säga kan jag verkligen rekomendera, hur god som helst!
Innehåller: Mjölk, glass, jordgubbar och är toppad med spraygrädde! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0