Ostkaka & en snäll mamma!

En frödinge ostkaka är inne i ugnen nu, gud så sugen jag blev på en så jag var tvungen och svänga in på affären och köpa när jag var ute och körde med pappa. Sitter också och kollar på gossip girl nu, men de är reklam. Mamma har också varit på snäll sidan idag. Hon köpte nämligen ett par skinntights och ett spetslinne till mig, jag undrar när jag tänker ta på mig skinntightsen, men de är faktiskt rätt häftiga och inte så farliga som man tror, jag tycker dom är grym. ;) tack så mycket! Jag undrar om jag ska vara så tråkig att jag ska plugga lite efter de här, så jag får undan lite plugg iallafall. Kanske ska göra de medans man ser lite av en film på tvn. Ni vet vi tjejer kan ju göra två saker samtidigt ;)
Ostkaka, hiss eller diss, vad tycker ni? ;)


Ja okej, jag erkänner.. de slank med en chokladkaka oxå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0