Konsten att prata i telefon länge

+ = Sant

Jag är eller åtminstone brukar inte vara den typen som tycker om att prata speciellt länge eller överhuvudtaget i telefonen. Jag använder aldrig hemtelefonen och undviker så mycket jag kan att svara i den, de är bara i nödfall som t.ex när mamma är på toan och stökar på med annat eller inte är hemma vid det tillfället att telefonen ringer. Det kan också vara så att det är min kära fader som ringer och då kan jag ta mig i kragen och svara. ;) Men jag använder mest min mobil och den använder jag främst till att smsa med, men ibland kan de ju bli så att jag behöver ringa någon eller att ha lite underhållning när man är på väg hem och går ensam för att man har gjort någonting. Men tro nu inte att jag aldrig pratar i telefonen för det gör jag, det händer faktiskt. Det är bara de att jag inte är så stort fan av det egentligen och korta stunder gör ju inte alls så mycket :) Men.. som sagt så har ju allt en hake i sig och den här gången är de så.. att de finns en person som jag kan prata länge med och det är Erika. Det är någon som jag klarar av att prata väldigt länge med i telefonen, konstigt nog! Men ibland är det faktiskt trevlig. Det måste jag ju erkänna. ;)

Vi pratade nyss i 1 och en halvtimme!
 Nu är de dags för en dusch ;)



Kommentarer
Postat av: erika

du är söt, det vet du :)

2009-03-31 @ 13:36:58
URL: http://erikali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0