Gårdagen


(klicka för att se bilderna större)

Utgång var de igår, de var väl helt okej. Bara de att ni ska lyssna på mig nästa gång flickor ;)
Erika följde med mig hem direkt efter skolan och jag bjöd henne på mat och jag fixade mig inför kvällen. Går kvällens outfit ser ni på bilderna ovan. För krökade hos erikis, jag och måd och de kom dit 4 killar lite senare, ganska lyckat. Men då vet ni orsaken till den dåliga updaten igår. Men så kan de ju bli ibland. Har varit grymt seg idag men ändå inte lika dålig som jag brukar! Larrys blev de förresten efter förkröket! Dansade som vanligt som bara den och de är ju de som är roligt! Måste bara tala om att jag gillar mina flickor otroligt mycket. Erika, Måd och Nina! <3

Nu blir de gossip girl!

Kommentarer
Postat av: erika

<33

2009-03-14 @ 23:34:24
URL: http://erikali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0