Tidsfördriv


Hur imponerar man på dig? Svår fråga, ;) de som känner mig kanske vet! Men kanske med en present :D
Brukar du skratta för dig själv? ja, de händer väl.
Hur svarar du i mobilen: Det beror på vem som ringer, vet jag inte vem de är så svara jag bara; ''hallå!''
Vem ringde du senast: agge tror jag, men jag kunde inte svara eftersom jag körde bil.
Rakar du benen: yepp
När brukar du gå och lägga dig: Olika, men i ganska bra tid. :)
Hur mycket krävs det för att du ska bli full: haha, jadu.
Vilken årstid tycker du bäst om? Sommaren helt klart.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? ja, de tror jag nog.
Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor? flytta hemifrån, flytta här ifrån, shoppa en massa massa och såklart åka på en långlång resa, varför inte en jorden runt?
Tänker du mycket på ditt utseende? ja, till viss del.
Vad får dig att slappna av? massage, och mysa .
Är du mörkrädd? nepp
När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon? vid 11-12 tiden kanske.
På vem/vad avreagerar du oftast din ilska? hm, haha!
Vem är den viktigaste personen i ditt liv? familjen, vännerna och baby.
Vad föredrar du för sorts filmer? nästan alla :D
Vad slösar du mest pengar på? kläder, kläder och kläder!
Vad använder du för droger? chokolääääääde!
Vilka djur är du mest rädd för? hm, vetinte.
Vilken kändis är hetast? Chad Michael Murray
Vilken är din favoritglass? daaaim!
Vad har du för personlighet? glad, glad, glad!
Lever dina föräldrar tillsammans? nej
Har du tandläkarskräck? nej
Vad heter du i mellannamn? Madeleine
Är du en morgon eller kvällsmänniska? morgon nog
Var är du född? I Östersund.
Vilken ögonfärg har du? grönblå
Biter du på naglarna? nej.
Gillar du att slåss? ne
Är du bra på att måla? ne
Har du några homosexuella vänner? en
Vad ska du göra ikväll? Mysa!
Bio eller promenad? Båda!
Är du kittlig? jepp!
Anser du att du är stark? världens starkaste ;)

Kommentarer
Postat av: Sorelli

Vem ringde du senast: agge tror jag, men jag kunde inte svara eftersom jag körde bil.

HAHAHA! Sötnos:)

2008-09-15 @ 22:25:31
URL: http://sorelli.blogg.se/
Postat av: Astronauten

Hej! Jag undrar om du skulle kunna tänka dig att ägna en minut åt att vara supersnäll mot mig och rösta på mig i den här fototävlingen



http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/1/-1/votes/5185986



Vore hur snällt som helst och det skulle göra mig jätteglad! :D



PS. Du kan även vinna en mobiltelefon när du röstar :)

2008-09-15 @ 22:28:02
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/
Postat av: ellinor

tja mickaela min STORA kusin du fyller väll 18 nu eller?! men kan du lära mig nu här i stockholm hur man gör det där med musik på bloggen och det andra för jag säger bara det du har SKIT snygg BLOGG!!

2008-09-18 @ 14:24:11
URL: http://ellinoractress.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0