Dagens bravader

Hallå i stugan!
Idag var de skola för hela slanten vill jag lova, håltimme hade vi oxå och då vandrade vi ner mot staden. Skulle kika in på lite affärer och kolla priser och sånt till UF-företaget. Vi ligger lite efter och måste ta tag i de hela nu!
Ni får gärna hjälpa oss lite, fast min raring har lovat att han ska hjälpa till lite, så det är bra. ;)

På staden hittade jag en t-shirt på rean, massor fanns det av dom. Det stod att dom var nersatt till 79:50:- men på just den jag tog stod de 19:50:- den nappade jag åt mig och fick t-shirten för 20kr! :D Jag blev helnöjd!

Efter de gick vi vidare på kärnan och jag flyttade över ett av mina bankkonton till Nordea så jag äntligen kan få mig ett visa kort och internetbank, jag är helnöjd där med!



Efter skolan kom älskling och hämtade mig och vi for och hämtade ut ett litet paket till mig och sedan vidare till lill änge, där köpte han sig ett xbox 360! Ja, vad säger man? Han är fortfarande min lilla gobit ! ;)



Just ja, igår fick jag ett paket oxå. Skinnjacka som jag har vunnit på tradera, jag gillar den starkt!

 Det kanske inte syns så bra men under jackan har jag ett nytt inköp!
Från gina tricot.

Nu ska jag stöka på och mysa på för fullt med älskling!
Jag älskar dig! <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0