Personlig lista

BRUKAR DU:
Peta dig i näsan:
haha, vilken jävla fråga. Men ne, inte peta direkt haha!
Titta på dig själv i spegeln: Jaop.
Gnälla: Ja, speciellt när jag är hungrig och allt går dåligt
Skrika: ibland kanske,när de är väldigt nödvändigt.
Sova: Jepp
Ha ångest: Jorå
Skada dig själv med flit: Aldrig
Ta mediciner du inte borde ta: Nej
Vilja dö: Nej
Drömma mardrömmar: Ja, ibland så. Men de var ett tag sedan, men de händer någon gång ibland. Kan nog vara hormonerna hoppas jag på..
Drömma sexdrömmar: haha, de gör väl alla! ;)
Ta droger: Nej
Försöka vara annorlunda: Jag är jag!
Klä dig i svart: Jarå, men försöker variera. Så de blir inte så mycket ändå :D
Gå till kyrkan: nepp
Gå i skolan: Ja
Röka: Nej
Ha sex: japp
Ljuga: Det händer väl tyvärr ibland
Hata folk: Haha, finns väl någon/några ;)
Lita på folk: Jorå, men bara på dom bästa.

VEM:
Saknar du:
hm, måste nog säga baby ändå.
Vill du döda: haha
Rörde dig sist: ööh, :P minns inte :D
Vill du slå: hahaha
Kysste dig sist: Baby
Vill du kittla: jag är snäll ;) jag kan kittla alla som vill
Kramade du sist: baby tror jag nog
Vill du prata med: Jag vill prata med.. nina, fast jag orkar inte de nu ;)
Skrek du på sist: no comment
Vill du vara som: ONLY ME!
Sårade dig sist: ...
Vill du bli galet full med: haha, ja! Vem vill jag inte bli de med ? ;)
Gjorde dig riktigt glad senast: hm, bra fråga. Men jag tror nästan baby :P
Fick du sms från senast: erikis :)
Ringde dig senast: soof
Är snyggast på jorden: det tänker jag inte tala om , :D så jag säger väl älskling! ^^

HAR DU:
För många vänner:
Mina vänner är bäst!
Förföljelsemani: Nep
Tvångstankar: Nej
Någon annan psykisk sjukdom: Nej
Någon fysisk sjukdom: Nej
Någon skada: I huvudet
Färgat håret: jag har mitt fin fina hår!
Brutit några ben: nej, det har jag faktiskt inte gjort.
Några piercings: bara hål i öronen
Egen dator: 2 st
Bra självförtroende: ja , de ska jag väl inte klaga på! ;D
Kysst någon: Kyssar, mmmmm. Finns det något bättre?
Sagt jag älskar dig till någon idag: Ja
Bjudit ut någon: har jag nog
Varit kär: Ja
Dumpat någon: jao
Stulit någonting: ne
Lämnat landet: ja ;D och jag älskar det!
Tuttat eld på nått: Nej inte direkt
Gjort något olagligt: jo kanske de

HUR:

Går du: jag antar att jag går med mina två ben
Svarar du i telefonen:  ''hallå!'' eller något annat sött beroende på vem de är ;)
Fördriver du tiden: det är olika de faktiskt :D
Mycket pengar har du: tillräckligt
Tjänar du pengar: jepp, jobbar extra
Ofta diskar du: neever
Ofta städar du: jadu , lite då och då
Många stör du dig på: vettefan
Ofta träffar du din familj: Varje dag.
''
TROR DU:

Att du kommer bli något: ne, och jag vill inte bli något . Jag vill göra de jag mår bra av!
På gud: Nae
På rymdvarelser: jag vetinte
Att folk tycker om dig: Jao ;)
På ett liv efter detta: Ja, varför inte?
Att fiskar kan tänka: kan dom nog
Att du kommer leva länge: Jag hoppas de :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

tack så jätte mkt!:D

å desamma du!:D

kram<3

haft en bra dag?

2008-10-05 @ 00:38:17
URL: http://cyreus.blogg.se/
Postat av: Manda <3

God morgon :)

Vad händer idag ?

2008-10-05 @ 09:25:05
URL: http://xmandaaaax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0