tusentals tankar

Tänk att det finns så många tankar i ett så litet huvud, vad ska jag göra? hur ska jag göra? vad känner jag? vad är bäst för mig? vad är bäst för andra? osv. Ni kanske förstår mig?

Tusentals tankar finns det, men bara en verklighet.

Just nu är jag väldigt less, jag är less på att jobba såhär mycket, men vad ska jag göra då?
Jag har ju inte hört/glömt bort att man ska säga ifrån en vecka innan , NU vet jag om det.
Så nu ska jag banne mig säga ifrån mig två dagar nästa vecka så de kan bli lite fli här.
Men i morgon liksom...åh, vad jag är ledsen för det. :( Men jag kommer ju ut i allafall, det är ju bra. (:
Men ändå, det är mest skit, bajs på allt!

i morgon är det ett år kvar, ett år kvar. Tills lilla jag tar studenten, :O
Jag kan inte förstå att de är så lite kvar, de går så fort alltihopa.
Jag kanske ska börja fundera på vad det är jag vill göra efteråt...

Annars har väl dagen rullat på, en skoldag kvar nu.
det är skönt ändå måste jag säga och det är sjukt underbart väder. (:
Tackar och bockar för det!
Igår var man ute och kollade läget på österäng, det var riktigt roligt.
Ett tag i allafall, förutom där mot slutet. :P skulle gått hem tidigare!

näe, nu ska jag snart hoppa in i duschen och göra lite annat nyttigt.
Bara att hoppas vidare för mig!

Pusshej,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0