Lördag



Idag hade jag det riktigt jävla roligt på jobbet, faktiskt! (:
Trevligt folk i driven som jag stod med och mycket skratt, kunde inte bli bättre.
Men när jag kommer hem och ska sätta igång min kära dator som jag alltid brukar göra, så funkar inte internet på den. Jag förstår inte vad som är fel på den. Det funkar fortfarande inte! Ge mig en ny dator tack också för den delen.  På vägen hem tog jag och köpte mig lite nyponsoppa och glass med mig hem. Jag var sjukt sugen på nyponsoppa, det var ju så längesen. Jag jävlades med datorn hur länge som helst och sedan gav jag upp och tog mitt efterlängtade nyponsoppa och glass och det var gott kan jag ju säga. Men jag har fortfarande inte fått till datorn, :( så nu sitter jag i tv-rummet. Där funkar i allafall internet. Men jag är less, så min dator har jag stängt av. Jag gör väl ett försök senare tror jag. :P Jag satt och kollade på film oxå, men 4an la ju av.

& idag orkar jag inte tänka så mycket och vara lite djup.
Men jag kan berätta att i natt drömde jag en väldigt konstigt dröm, jag tänker inte ens berätta den! För sånna där drömmar drömmer man bara inte.

Men en sak jag har tänkt på.
Kändisar, vissa har ju otroligt fin klädstil och häftig för den delen.
& jag om någon tycker det är superkul med kläder och mode, egentligen!
Men jag har väl inte direkt hela orken att arrangera mig så och inte pengar för den delen heller hela tiden :P
Men kolla bara på Mary-Kate & Ashley Ohlson!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0