baddag

 
 

Idag unnade jag mig själv ett bad, det var riktigt härligt!
Ibland kan sånna här dagar verkligen behövas, då man unnar sig själv något bra bara. Man måste ju passa på när det är fult väder och när man är ledig, så jag trog och gjorde mig lite te och la mig i badet med skum och alltihopa. Jag hade riktigt roligt där i badet för mig själv, därav bilderna. Jag kanske inte låg sådär jättelänge i badet eftersom det blev så varmt för mig. Men 40-45 min var det ju iallafall! (: Jag vill ha varma sommarkvällar nu, bara ben och massor av sol på dagarna så jag kan ligga ute och steka, jag vill bli brun nu!

   Efter att jag hade badat klart ringde min chef mårten och berättade att jag skulle få ledigt en vecka i juli. Då blev ju såklart jag väldigt glad och humöret steg upp i topp! :) Tack, tack, tack! Vad en människa kan vara snäll!
Så nu blir det troligtvis Stockholm, mer information kommer om det senare när vi har kollat upp lite mer saker och fått det hela bestämt. ;)

Är det bara jag som redan har börjat tänkt på studenten?
Jag vet, jag är knäpp. Men inte så, utan vad jag ska göra efter studenten.
jag har troligtvis bestämt mig oxå för vad jag ska göra. Iallafall vad jag vill just nu, men det visar sig väl mer framöver hoppas jag.

Jag har kommit fram till att den ända boken jag kommer att läsa i sommar är körkortsboken, jag måste börja få igång det där lite mer nu igen! Jag måste ju ta körkort någon gång jag oxå. Men jag är ju inte 18 än ;)

Jag längtar som en galning till i augusti, går inte en dag utan att jag tänker på det!

Nu blir det till att göra något nyttigt, får se om jag knäpper på ett avsnitt av sex and the city senare.
Måste käka och stöka på nu, kolla upp lite saker. För jag älskar att resa!

Kommentarer
Postat av: erika

vilka porrbilder :O

2008-06-24 @ 22:56:47
URL: http://erikali.blogg.se/
Postat av: carro

nr 8 är forever21 och nummer 9 är secondhand :)

2008-06-25 @ 10:54:53
URL: http://rosetty.blogg.se/
Postat av: erika

sv: du är ju knäpp du :P 5500/per person för två veckor är väl inte alls dyrt :P förresten, smakar det så kostar det :D & det är lätt värt de ockås :D hihihi

2008-06-25 @ 16:14:38
URL: http://erikali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0