Onsdag

God morgon!
Idag är de dan före doppare dan, eller vad jag nu ska kalla det.
Det är strålande sol ute, jag kanske ska lägga mig en stund?
Jag är nästan klar med packningen, faktiskt. Det känns
otroligt skönt. Det enda som nästan är viktigt just nu är
att fylla på mobilen, men de hinner jag nog med senare idag.
hm, vad ska jag då göra mer denna dag? Känns som att jag har
mycket att kolla upp inför resan, men jag har nog det mesta klart.
Måste nog kolla igenom packningen några gånger och kolla att
jag verkligen har med mig allt och om jag verkligen behöver allt.
Mamma får hjälpa mig med de senare. Det kan ju vara bra att ha
någon som ger en tips så man inte har glömt någonting, alltså
mycket bättre att vara två st.
Nej, nu ska jag hoppa in i duschen.
Hörs senare!
I morgon åker jag banne mig till Bulgarien!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Är lite arg på mig själv för att jag inte tog mig upp imorse :P Har klivit upp bara för en stund sen :P Blir så arg när jag sover bort dagarna :P hur är det med dig? :)

2008-08-06 @ 13:02:09
URL: http://lillsazza.blogg.se/
Postat av: Sandra

Åh vad kul :D Du får sola en massa åt mig för det lär juh inte vara så fint väder här inte :P

2008-08-06 @ 15:44:35
URL: http://lillsazza.blogg.se/
Postat av: carro

hejsan.. tänkte att du har ju budat på auktionen, hur tänkte du göra med betalningen om du ska åka bort? kramar!

2008-08-06 @ 16:24:07
URL: http://rosetty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0