Nu kommer det tillbaka

Nu kommer det tillbaka, den otroliga längtan.. längtan efter alla människor vi träffade där nere..längtan efter solen, längtan efter stranden, värmen, partyt och allt. Fan vad jag saknar de, :( jag har aldrig varit såhär förut! Så de här är jättejobbigt för mig just nu :( jag vill bara få uppleva samma veckor igen, med samma folk, bara en gång till. Men går det? Nej! Det var den bästa resan jag har gjort i hela mitt liv, men nu är det blott bara ett minne. Ett minn för livet, ett minne jag aldrig kommer att glömma. Det är helt oförglömligt, allt som hänt där ner och att man bara kunde få leva på. Tack alla för allting!
Bulgarien och Sunny Beach - 08 <3





Kommentarer
Postat av: evelin

jag håller med, jag känner precis lika dant

2008-08-27 @ 16:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0