Måndag

Jag har precis varit och solat en sväng, solarium såklart. 
Det är ju så kallt ute så det är inte ens frågan om att gå
ut och sola, fast jag vet inte om de hjälpte så mycket på mig idag.
Jag hade tänkt att börja packa lite smått idag.
Vad tycks om det!?
I morgon har jag inte tid, det beror på när älskling åker hem.
För jag tänker inte slösa någon tid på att packa när han är här
det kommer inte ens på frågan. Från att han kommer senare
så ska jag slingra mig runt honom och inte släppa honom
först han åker ifrån mig i morgon kväll.
Jag lovar, han är som min lilla jordgubbe!
Jag älskar honom!

Kommentarer
Postat av: carro

svar: tack för ditt bud!

2008-08-05 @ 21:25:57
URL: http://rosetty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0