Höstjacka



Jag kikade nyss in på Lindex hemsida och såg denna gobit.
En sån jacka vill jag ha på mig och mysa.
I höst så vore den ju helt perfekt, jag blev kär på en gång.

I morgon ska jag ta ut och utforska det hela , älsklingen är på väg hit och jag tror jag lägger mig snart och väntar in honom. Har ju inte träffat honom på över två veckor och i natt får vi sova tillsammans, de kommer bli underbart.
Mina kinder brände jag dock sönder lite i bulgarien och dom har redan börjat tappa färg, de e lite halvsurt.
Men vafan, det är ju värt de, för brun är jag ju ändå. Ska försöka se till så att de håller i sig ett tag nu bara. Men de vet jag inte om man orkar, men skönt och vara brun ett litet tag iallafall.

Nu ska jag smörja in mig, godnatt folket!

Kommentarer
Postat av: erika

bara för att du fyller 18, din skrutt :D

2008-08-23 @ 16:27:14
URL: http://erikali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0