Fredag

Nu har det gått en skolvecka, tjohej eller vadå?
Nejdå, vi började trots allt i tisdag och då hade vi kanske en lektion och bara massa prat. Sedan blev de ingen mer skola för min del den här veckan. Igår och idag har de varit praktik bara för min del. Nu är det helg och jag ska faktiskt jobba i helgen, de är över två veckor sen sist. Några dagar innan jag åkte till Bulgarien faktiskt. Det är längesen nu känns det som, fast igår hade jag varit hemma en vecka. Vad har ni för planer för kvällen då?
Vet ni vad jag ska göra? Jag ska ha myskväll med älsklingen jag, måste bara invänta honom nu. :)
Förresten så har älsklingen fått jobb idag, STORT GRATTIS!
Jag är en stolt flickvän faktiskt ;)


 Bjjuder på en finfin bild på mig själv ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0