Bag in da box

Dålig uppdatering har de varit av mig i några dagar nu. Jag har helt enkelt inte haft tid till de, jag har umgåtts med älsklingen i princip hela tiden och då vill jag ju inte sitta här och göra mig otroligt osocial när vi ändå har varit borta ifrån varanda så mycket hela sommaren. Han har sovit här hos mig varje natt nu sedan i fredags och jag tycker att de är så mysigt, så jag klagar absolut inte, finns ingenting att klaga på överhuvudtaget. :) I lördags gjorde jag och älskling smoothie och köpte gurka och morötter och gjorde dip, det var väldigt gott det. Vi var oxå ut på en shoppingrunda, han köpte tre par skor! Är han int duktig va? :) Jag köpte mig en jacka som jag bara älskar och den är så otroligt mysig, en t-shirt oxå och bh och trosor och även ett par bruna skor som jag älskar men har dock ingen bild på den ännu. Söndagen spenderade vi tillsammans och hade de allmänt mysigt, tror jag om jag har rätt. Igår blev de väl något liknande men idag har skolan börjat och de blev lite shopping efter den oxå. Schemat har vi fått och ja, vad ska jag säga? :P Det är för fan SISTA året nu! :D Jag ska nog inte klaga på de heller, de får fan duga. Men idag köpte jag mig en plånbok på rea, mössa, mysig kofta (eftersom jag vill ha det att mysa i, i höst), sjal och en vanlig vit tröja att ha som basplagg. Jag tror nog att jag fick med allt där, och därav har jag lite bilder att bjuda på eftersom det var ett tag sedan jag uppdaterade. Jag är fortfarande lite förkyld men ändå på bättringsvägen, men jag förstår inte hur länge det verkligen kan sitta i denna förbaskade sjukdom. Har ju varit i över 1½ vecka nu för tusan och jag saknar faktiskt värmen och de otroligt galna partyt. Här hemma är det bara jobbig och vara egentligen, så mycket man måste tänka på hela tiden. Där nere kunde man bara leva på för fulla mugga, sunny beach kommer jag aldrig att glömma. Men det är ändå skönt och vara hemma. Även fast man flagnar, fyfan vad jag hatar sånt. Nästa gång blir de fan skuggan hela tiden! :P


Ser det inte gott ut?

Min älskade jacka, som jag bara älskar! <3
Mysigare än mysigast!
H&m 598:-

Koftan är från bikbok 399:-
Tröjan H&M 69:-
Sjal H&M 98:-
Plånbok wedins 39,50 :-

Här är mössan, syns inte så bra.
Men den e snygg som få, 149:-, wedins!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0