Sista dagen!

På praktiken idag och jag sitter här och har hand om kontoret. Men jag ska ta och röra på mig alldeles strax, tänkte ta saltsjöbanan som går 13.00. Men jag är glad, han sa att han kanske kunde ringa in mig i sommar något, så nu hoppas jag verkligen på det. :-)

Ikväll ska vi grilla med lite folk om vädret är bra, i morgon ska jag på min kusins konfirmation och packa, på söndag åker vi upp till Orsa och är där i ungefär 10 dagar innan det är dags för Kina.

Gissa om jag kommer sakna min dator, jag kommer inte ta med mig den upp.. Men så är det, jag vill inte direkt ha med mig den till Kina så därför kommer det säkert bli klent med blogginlägg. Men jag ska försöka uppdatera från mobilen och från skolan och sedan får ni vänta tills jag är tillbaka från Kina. ;-)


Saltsjöbanan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0