Fullt upp i storstan!

Det känns i alla fall så. Idag har jag varit inne i gamla stan igen, gick igenom guideningen för första gången och det gick väl sådär. Bra ändå för att vara första gången, men jag måste verkligen träna på det hela så jag kan köra utan papper. Det gäller att ligga i, men jag kommer och kunna det snart, de vet jag!

Efter det stack jag in till farsta, tänkte gå och kolla om jag kunde klippa mig. Fixa till håret lite, klippa kortare lugg och vet ni vad? Jag fick napp på en gång, dom hade tid för mig! Så jag blev glad och nu är mitt hår lite mer fräscht. Så jag är väldigt nöjd för de! :-)


Ja, jag vet. Det är en ful bild, men jag tänkte bara visa håret! ;)

I helgen blir det fullt hus här också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0