Packning nästan klar!

Det blev lite ändrat här i min packning. Det blev en överfull och tung stor resväska och en överfull och tung liten resväska också. Det får man väl ändå ha för att bo i Stockholm i 2 månader? Jag var duktig och offrade en klänning och ett par jeans också. Den röda väskan har jag lyckats fått ner också, kände att den kommer verkligen att komma till användning där nere när man ska iväg och träna och när man gör lite andra saker.

Jag längtar bara tills vi är framme i huset som vi ska bo i. I morgon! ♥


Just nu sitter jag och tittar på min iphone, jag har spelat in Elin när hon är lite rolig.
Jag håller på att skratta på mig, varje gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0